Loading... Please wait...

Newsletter


Garantie

Garantia pieselor vandute de Power Laptop

Din cauza specificului produselor comercializate de magazinul nostru (piese de schimb), exista posibilitatea ca piesa comandata de dvs. sa nu se potriveasca la dispozitivul dvs.

De cele mai multe ori avem in stoc si piesa potrivita si o putem inlocui, fara sa fie nevoie sa faceti retur.

Daca ati intampinat aceasta situatie si doriti sa va ajutam in identificarea piesei corecte, va rugam sa ne furnizati mai multe informatii prin email pe adresa sesizari@powerlaptop.ro:

  • Poze comparative intre piesa necesara si cea primita de la noi
  • Diferente intre piese:
    • Diferente de marime
    • Diferente de forma
  • Poze cu eticheta/ele de pe piesa originala, pentru identificare
  • Modelul exact al dispozitivului dvs.
  • Ce problema ati intampinat cu piesa cumparata

 

Toate ansamblele, piesele, subansamblele si accesoriile achizitionate de pe powerlaptop.ro beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si a politicilor comerciale ale producatorilor.

Toate produsele achizitionate de la noi beneficiaza de garantia mentionata in pagina produsului (intre 6 si 24 luni garantie) de la data intrarii in posesie a produsului comandat. 

Pentru display-urile de telefon este OBLIGATORIU sa prezentati dovada foto/video a problemei reclamate. Daca un display trimis in garantie nu manifesta problema reclamata de client si clientul nu prezinta dovada manifestarii acestei probleme, produsul se va returna clientului cu refuz garantie deoarece defectul reclamat nu se manifesta.


Garantia produselor se asigura la sediul SC EMPORIS NETWORKS SRL (www.powerlaptop.ro) prin repararea, sau inlocuirea produsului in cauza in max 15 zile lucratoare. Produsul trebuie prezentat in ambalajul original, IN ACEEASI STARE IN CARE A FOST RECEPTIONAT si insotit de factura de achizitie.
In cazul in care produsul prezinta orice defect de fabricatie, este obligatoriu sa ne informati si sa nu interveniti asupra produsului fara acordul nostru. Orice interventie neautorizata duce la pierderea garantiei.


Daca nu poti aduce produsul personal la sediul nostru, te rugam sa il trimiti prin curier rapid la adresa: SC Emporis Networks SRL str. Sfantul Niceta nr.6  0374811573. Costurile de transport nu sunt incluse in garantie. Daca produsul nu se poate aduce in stare de functionare in termenul specificat, clientul are dreptul sa solicite restituirea banilor sau inlocuirea produsului cu un alt produs cu aceleasi specificatii, sau cu specificatii superioare si ahitarea unei diferente.

Garantia se pierde in urmatoarele cazuri:

- Atentie! Garantia pentru touchscreen-uri si ecrane de tablete sau telefoane se acorda doar daca montajul a fost efectuat in service autorizat. Pentru a beneficia de garantie, este necesar sa prezentati bonul fiscal emis de catre unitatea service in care a fost efectuat montajul.
Pentru a beneficia de garantie, este necesar ca display-ul, sau touchscreen-ul sa fie testat INAINTE DE MONTAJ, IN POZITIA FINALA DE MONTAJ! Daca se constata defectiuni, NU TREBUIE LIPIT pe dispozitiv.

Ecranele care prezinta urmatoarele simptome la testare: nu afiseaza, afiseaza cu dungi, touchscreen-ul nu este functional NU TREBUIESC LIPITE PE TELEFON!!! In aceste cazuri, pentru a beneficia de garantie este OBLIGATORIU ca display-urile cu aceste simptome sa fie returnate IN STAREA IN CARE AU FOST RECEPTIONATE si FARA ADEZIV PE ELE! Aceste display-uri NU VOR FI INLOCUITE IN GARANTIE DACA PREZINTA URME DE ADEZIV!
Produsele care au fost lipite se schimba pe garantie decat dupa returnarea lor, pentru analiza detaliata. Daca se constata ca defectiunea este cauzata de vicii de montaj, produsul nu va beneficia de garantie.

- !!!ATENTIE FOARTE MARE!!! Daca touchscreen-ul functioneaza ok la testare si, dupa montaj, nu mai raspunde la comenzi, sau efectueaza comenzi singur, ESTE PROBLEMA DE MONTAJ SI NU FACE OBIECTUL GARANTIEI! Aceasta problema apare din cauza folosirii de adeziv lichid prea mult, care atinge marginea touchscreen-ului (care este, prin definitie, sensibil la atingere) si ii blocheaza functionarea corecta! Din fabrica, display-urile sunt montate cu adeziv solid, sau adeziv lichid in cantitate FOARTE mica si care nu atinge marginea touchscreen-ului. Montatorul care efectueaza montarea display-ului trebuie sa respecte aceleasi principii pentru a garanta functionarea corecta a touchscreen-ului dupa montaj.

- !!!ATENTIE FOARTE MARE!!! Daca display-ul functioneaza ok la testare si, dupa montaj, nu mai afiseaza, sau afiseaza partial, sau cu dungi ESTE PROBLEMA DE MONTAJ SI NU FACE OBIECTUL GARANTIEI! 
- Produsul a fost supus la socuri mecanice si prezinta urme de lovituri, crapaturi, ciobiri, zgarieturi etc
- Produsul a fost utilizat in conditii neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzatoare, praf, umiditate, temperaturi extreme)
- Aspra produsului s-au efectuat interventii soft / hard de catre persoane / firme neautorizate de SC EMPORIS NETWORKS SRL (www.powerlatop.ro)


ATENTIE!

Pentru echipamentele aduse in service clientul se obliga sa ridice echipamentul in termen de 30 de zile din momentul comunicarii telefonice sau prin email a solutionarii problemei. Dupa trecerea celor 30 de zile, se va percepe o taxa de depozitare de 3 lei pe zi.